090412

Hejsan allihopa=)

Idag är ännu en fun dag:) Det är runt 20 grader redan nu, och det känns skönt:) Idag har jag inget spec att göra. Ska väl bara vara med mina "systrar" och så.. Vi kommer helt klart vara ute:) Eller iaf jag:) Hoppas att det börjar bli sommar nu:) Så det inte blir kallt och så igen:) Som sagt idag har jag bestämt, men jag kommer såklart berätta för er om det blir något annat:)

Såhär söt var Harry igår när vi var ute och gick med honom:)
Söta Harry på påskafton
Och Cicci som lekte igår när vi var ute med Harry
Cicci leker på Västerleden på påskafton

Hihhi;) Det var skitkul igår när vi var ute med Harry;) Först såg vi en kompis till mej och Jenni, sen gick vi runt lite och när vi gick på vägen genom skogen, kommer det några killar som spelade fotboll. Dom typ sköt runt bollen medans dom gick. Så när vi hade gått förbi dom då hör vi typ "fan, jag skulle klacka den över dom". Hahha;) Då var det en kille som ville klacka bollen över oss, men den hade åkte in i skogen. Hahha;) Det var skitkul;) Vad gjorde ni igår?

Nu ska jag ner och kolla om nån vill ut med mej:) Om inte får jag väl hjälpa mamma med maten.

Puss på er så länge:)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

inte så mycket. ska nog bara lata mig. själv?

2009-04-12 @ 12:05:10
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: A -*

hhaha okej så himla härloigt väder så det finns inte :D hahaha okej :P

nä jag vet inte riktigt kom hem igår kväll så är värsta trött så det blri nog bara slappa meddatorn :P

2009-04-12 @ 12:42:07
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0