090424

Hejsan hoppsan bloggen:D

Nu är det ju första gången jag skriver sen jag kommit hem från skolan och veckan hos min pappas, men det har varit liv i bloggen ändå:D har svarat på kommentarer och så, så den har inte varit helt död:D

Vill ni veta en sak? En sån där "grej" (typ, plupp) som sitter på tänderna när man har tandställning har lossnat. Hahha xD Det är andra gången det händer för mej, men varje gång det har lossnt, då har jag borstat somn tandläkaren har sagt att man ska göra xD Men jag tror att jag tar i för hårt och är för noggrann då, så då lossnar dom xD Vilket borde betyda att jag är ganska duktig på att borsta när jag borsta på mitt sätt eller? För jag menar, jag har ALDRIG i mitt snart 14åriga liv haft ett hål eller något annat fel i min mun. Det är ju bara tandställningen, men annars har dom ALDRIG, borrat eller ryckt ut någon tand eller något sånt. Så, jag klarar mej nog bäst själv:D Tror ni inte?

Iaf, idag har dte inte hänt något speciellt, har ju varit i skolan och det, jo, just det. det har börjat en ny tjej i våran klass:D Hon heter Tracy:D Hon är jättesnäll och jag vet inte, men det känns som att hon har sökt sej till mej och är med mej och Linn och Emma:D Så det känns faktist bra:D Jag trodde först att hon skulle vara med Mandy och Natha hela tiden, men som sagt så är det oss hon har sökt sej till och oss hon umgås med:D Så det känns bra det gör det:D

Nu ska jag väl gå ner och hjälpa mamma, jag tror att hon håller på med maten eller något, inte för att jag är dte minsta hungrig men hon kanske gör något som tar lite tid idag, det verkar så iaf, men det blir nog gott:D

Jag vill ha en studsmatta!!:D En sån där stor så man kan hoppas flera på!!:D Min pappa tyckte det var en ganska bra idé, nu måste min mamma tycka det också så vi kan köpa en och då har jag en på båda min hem ju:D Nej, men det är skiitkul så jag hoppas att mamma OCH pappa köper en varsin:D
Och idag är det ju typ perfekt "hoppväder" också:D Soligt och typ 20+ ute, jag menar kan det bli bättre med tanke på att det bara är April än?:D

Nu skulle jag hjälpa mamma ja xD
Hörs väl senare:D
Puss

Kommentarer
Postat av: Vera

;) <3

2009-04-24 @ 16:56:05
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hahaha jo men precis! XD

2009-04-24 @ 17:49:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

då har man bloggat nytt nu då..! :D

2009-04-24 @ 18:27:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0