090430

Hejsn bloggen:D

Jag har varit vaken i några timmar nu faktist, inte så skönt med tanke på att jag höll på att somna i soffan direkt efter frukost men blir man väckt av en Syrra ungeför klockan 8 på morronen en ledig dag så fattar ni kanske:D
Annars händer inte så mkt idag på dagen.. Men senare i kväll ska det förhoppningsvis bli kul:D
Dagens planer
Pumpa cykeln (redan gjort)
Gå ut och gå
Duscha
Välja kläder
Hjälpa mamma
m.m

Hmm.. Ja annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag:P På dagens asså:D Men senare ikväll ska jag ju iväg på lite party.. Om man nu kan kalla det för det.. Men det är lite mat och dricka och massa prat och sånt.. Sen ner til brasan här i fj-100 ett litet tag, sen blir det väl tillbaka och lite mer dricka och lite sånt.. Det är iaf så det brukar vara men det kan ju bli ändrat, man bvet ju aldrig.. Iaf så ska vi cukla dit:D Jag menar vem är sugen på att köra inatt liksom?!:P Hehhe x) Snacka vigligt det kommer bli för mej xD Inte för att jag är "lullig" utan för att jag har erbjudit mej att hjälpa mamma att bära allting asså dricka och mat och kläder och sånt.. Ja! Kläder för det brukar bli fett kalltatt cykla hem i natten.. Ja, annars är det inte så mkt spec.. Kommer kanske uppdatera er liet mer senare idag och så:D

Puss

Hugo:) himla gullig:) i min säng:)
Söta misse pissen:D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för din röst!

2009-04-30 @ 12:30:32
URL: http://willmasblogg.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ok. jag ska snart ut och filma till youtube jag.. :P får se när jag lägger upp det dock.. XD

2009-04-30 @ 13:04:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Sofia

så söt! :)

2009-05-01 @ 15:01:15
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0