Nya skorna

Hehhe x) Jag har köpt nya skor:) Skiitsnygga:)

Fejk Converse
Det är som converse, typ presic lika förrut det där märket så dom är asså fejk (om jag har fattat rätt xD) Men dom är ju snygga och sköna iaf:) Eller jag gillar dom:) Nu har jag 3 st alla fejk!! *stolt* Det är mkt bättre att köpa fejk så har man ju råd med flera:) Iaf, jar har i par svarta, 1 par rosa och 1 par rosa med svarta figurer på:) Gillr dom hel rosa och hel svarta :) Vet inte varför jag inte gillar de sista lika mkt men så är det iaf;) Hehhe x) De här kommer nötas hårt i sommaar (som vanligt) men det är kul:) Bästa skorna som finns tkr jag iaf:) Sköna och bekväma, men på vintern kan det ju bli lite blött i dom men annars ser jag egentligen inget fel på dom:) Jag ÄLSKAR dom iaf:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0