Vad tycker ni gör en blogg?

Ja, vad tycker ni gör en blogg?
Asså vad gör att ni stannar och läser en blogg?
Vad är viktigast på en blogg? A
sså allt.. vILKA BLOGGAR TYCKER NI OM OCH VILKA TYCKER NI INTE OM?  Råkade ha caps i men orkar inte ta bort och skriva om:P
Varför gillar ni  dom bloggarna och varför inte?

Allstå i det stora hela vill jag veta vad ni tycker om bloggar:D Och varför:P


Annars så har jag tagit värktabletter nu så jag känner inte så mycket smärta längre, men jag känner ju stygnen och såret och det känns inte så fräscht.. Imorron vet jag inte hur det blir, om jag går till skolan eller inte, det beror på hur ont jag har i munnen, våra värktabletter är nästan slut också så om det inte finns några i morron bitti så kommer jag att stanna hemma. Alla som ska göra en sån operation (ta bort/klippa isär läppbandet) ni ska inte vara rädda för det känns ingenting när dom opererar och sen efter opertionen så får man inte anstränga sej för det är då det kan komma blod eftersom att man ökar blodcirkulationen när man anstränger sej och då kommer det blod. Men annars inte, Sen efter operationen så tar man Ibumetin eller Ipren det var iaf vad dom sa till mej:D

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Eftersom man inte får anstränga sej så kan man  inte göra så mycket, aja, svara på min frågor där uppe nu så blir jag glad med mitt onda:D (som kommer tillbaka om några timmar)

Som sagt bomba mej med svar på mina frågor, så jag har något att göra när jag har duschat färdigt:D

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Lucia

sv: Usch säger jag bara jag hade gråtit enormt mycket :/ tänker mig mest smärtan du borde ha nu :(



haha alltid gott men långa kommentarer kanske inte när man är trött men annars :) heldre långe en flera stycken :)

2009-04-27 @ 20:32:59
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Cajsa

nää.. :/

oj! hard task... Jag gillar helt enkelt personliga, trevliga, anorlunda och roliga bloggar. :) de flästa bloggar idag är likadana, oftast modeinspererade och jag följer så klart några sånna men inte alla så klart.

2009-04-27 @ 20:44:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

haha jaså :D fan vad roligt då!

2009-04-27 @ 21:08:05
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0