Today is one good day

Hej allihopa:)

Hur har ni haft det idag? För mej har det faktist varit ganska bra;) Lite ovant att börja skolan igen men men.. Kommer väl vänja sej vid det också:D annars så har dagen faktist varit ganska bra, lite jobbig eftersom jag förrut har haft problem med ont i huvet och "svimmningskännigar" men nu på sommarlovet har det varit borta. Men såklart direkt när man börjar kommer det tillbaka igen. Antagligen för att man dricker för lite men iaf. AaaaaaFår försöka bli bättre på det. Annars hade jag inte direkt något viktigt att skriva.

Och jag vet att min blogg är tråkig för att den är utan bilder men jag ska verkligen, verkligen försöka bättra mej på det. Kanske rent av kommer en dagens outfit senare idag, men vet aldrig;)

Puss så länge

En bild iaf;)
Aktivitetsveckan, blommor

Kommentarer
Postat av: Cajsa

god morgon sötaste! :) det va inte igår..^^

2009-08-21 @ 10:26:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! :D

Jag har varit väldigt off denna vecka då skolan satt igång igen men kommer att stegra sakta tillbaka. :) Har du haft en bra vecka? :)

2009-08-29 @ 20:37:50
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0