Måndag 20:08

Hejsan bloggen =)

Idag är det Måndag. Sista Måndagen innan lovet. Tjohoo, bara en dag kvar i skolan nu. Imorron (sista dagen) ska vi ha typ 2 timmar svara på frågor med hjälpa av mobiler, dator, böcker och andra människor ;) sen 30 minuter dans och prisutdelning, vem som svarade bäst på frågorna, sen får vi våra betyg sen slutar vi!!! :D Woohoo! 2 veckor och 6 dagar ledigt (;s) Skojjigt värre, annars är det väl inte direkt så mkt.

Jag tappade min dator i golvet alldeles nyss, det var inte så bra, men den funkar och det är ju bra! Knapparna känns lite "lösare" än innan men men, I will survive ;D

Hmm.. Har lite olika förslag på vad man kanske skulle kunna förbättra i bloggen, men vi får se. Vad skulle ni vilja se mer av? Vi får se hur vi gör med alla mina idéer helt enkelt.

Nu ska jag nog stänga av den här saken men vi hörs väl kanske imorron eller nått

Världens snyggaste?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0