New design?!

Jag vill ha en ny design! Dock, har jag inga bilder till en ny design eller header eller nått, men kanske någon som skulle kunna tänkas hjälpa mig att göra en design. Kanske ingen som direkt vill göra en ny nu i jul men aja. nu vet ni om ni skulle ha tråkigt någon dag eller så x'D har ju hört att många har jullov redan så varför inte. Jaja, kanske en ny efter jul då?

Hmm.. Nu kommer någonting jag tror att jag har sagt för många gånger, men varför skulle det inte kunna bli mitt nyårslöfte då istället? Det låter bra eller? ;D Okej, ett av mina nyårslöften ÄR att FÖRSÖKA vara lite mer aktiv här på bloggen, både skriva och kommentera och svara på kommentarer och ladda upp mer bilder till inläggen och allt!! Låter bra va? ;)

Okej, IDAG:!! Har inte hänt så mkt av intresse faktist men det gör det väl nästan aldrig här va? ;) Jag har iaf varit i kyrkan. Hihi ;D Emma konfirmerar (?) sig ju så måste dom få ihop 40 poäng för att få göra det och varje gudstjänst är värd 1 poäng så följde jag med henne på en idag då ;D inte direkt skoj kanske. Jag satt mest och gäspade hela tiden hahha x'D Det är jag det. Pratar eller sms:ar elleer sover. trevliga kyrkvistelser man har ;D En gubbe i kyrkan gav mig tändstickor också. Mamma ville ta dom ifrån mig men det fick hon inte ;D

Annars är det snö. SNÖ, SNÖ, SNÖ!!!! Ahaa.. Jag blir galen på all snö! Man vet ju inte ens om man ska gilla det eller inte längre. Klart det är jättemysigt med snö runt jul och allt sånt. Men den är ju himla kall och blöt och otrevlig att få på kroppen ;D Ja, man kanske kan stå ut med det så ;D

Nu blir det iaf mat snart, Jansson frestelse och kokta ägg med nått på, typ rom eller nått ;D Mumsigt värre. Ja, vi kanske hörs senare då. Vem sa att man inte kunde börja med sina nyårslöften redan? ;)


Btw, någon som har följt idol? Vem tycker ni skulle vunnit? Jag skulle gärna vilja läsa era åsikter om årets idol;D själv vet jag inte riktigt vad jag ska tycka men det kanske kommer ;D

Erik Grönwall - Higher

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehehe vi hade verkligen skitkul också! ^^

2009-12-20 @ 14:58:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: fotograbben need you're help!

Hej! Skulle du vilja vara bäst i världen och rösta på mig (fotograbben.blogg.se)? Man tävlar om 2000 kronor. 1000 kronor skulle jag skänka till unicef för att rädda barnen i nöd. Jag hoppas verkligen att du vill rösta på mig. Klicka på länken för att rösta :

http://dedeprivat.blogg.se/2009/december/utlottning-pa-2000-kr-till-mina-lasare.html#comment



2009-12-20 @ 15:01:19
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; Och du uppdaterar bättre? ;)

2009-12-20 @ 15:11:48
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jag har knappt sett idol alls i år, eller någonsin tror jag..



och tack förresten :)

2009-12-20 @ 20:08:55
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0