090202

Hej allihopa=)

Har ni haft en bra dag än så länge? Min har varit väldigt rolig och träffat mycket gulligt folk som var snälla=) Det var kuligt=) Bara några som inte var snälla, eller dom kanske kan vara snälla dom också men dom är aldrig snälla mot mej.  Så kan vi säga, då har jag inte sagt att någon varit dum mot mej iaf. Även omn jag tycker så. Vad har ni gjort idag då?

Hur många av er som har en blogg hinner skriva ett inlägg på morgonen'? Isåfall när börjar ni skolan?
Jag börjar klockan 8:15 på morgonen men måste upp 6:00 för att hinna fixa med allting. Sen 7:20 då kommer min bussen sen är den i skolan ca 8:00 sen hem efeter lite olika tider. Man det viktiga är jag hinner ju inte! Tycker det är jätte tråkigt att jag inte hinner skriva på morgonen eller att jag inte kan skriva alls på vissa veckor=( Verkligen, verkligen tråkigt. Jag vill ju kuna skriva och berätta vad som hänt eller kommer hända. Kommer bli mycket roligare för er som läser också=) Men men, nu är det som det är och jag ska göra vad jag kan för att ändra på det. Låter det bra? Då har jag inte lovat att det kommer bli ändring men att jag ska försöka!

Nu ska jag läsa en gammal aftonbladet och kanske lite läxor=) Inget kul göra men ett måste.

Ha det bar tills vi hörs igen=)

Pusshejj

En bild på mej för ca 1-1,5 år sen
Jag för ca 1-1,5 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0