090203

Hej allihopa=)

Idag fyller världens bästa Jennie Wallin år=) Kolla in hennes blogg http://jenjie.devote.se och säg grattis till henne=) Hoppas att du får en bra dag gumman. Älskar och saknar dej enormt mycket=) Hoppas du vet det =) Vi måste helt klart ses snart igen. Men om vi inte hinner så måste vi vara sjukt mycket i sommar=)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. När jag hae trpkigt kom jag på att man kan rimma allt P. Eller iallafall nästan allt=) Så mitt första försök. Jag har jätte-pätte ont-i-pont i magen-pagen. Hahha;-) På svenska betyder det "jag har jätte ont i magen". Snart hade jag tänkt ge mej ut och jogga. Det är jätte tråkigt att jogga/träna sjlv, men vill ingen annan. Då har jag inget val. Då mpste jag träna själv. Aja, vi hörs antagligen senare och då får ni väl veta hur det blir med den saken. Allra första så ska jag läsa mina dagliga bloggar och kissa. Håller på att kissa på mej nu. Inte kul. Men ha det så bra och gå på toa innan ni har kissat i byxan. Hahha;-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0