090221

God morgon=)

Hadxe ni en bra kväll igår? Min var ganska tråkig faktist, men jag menar jag överlever ju har ju gjort det alla andra gånger. Och jag förstår mej inte på människor som säger att det är skönt att vara hemma. Då kan jag lova att det INTE!! Eller iaf så tycker jag att det är tråkigt att bara vara hemma hela tiden;) Kan ju inte säga för alla er andra. Aja, vad ska ni göra idag då? Jag ska ju på dop klockan 1 ungefär. Sen vet jag inte. Men klockan 1 skulle ju själva cermonin börja sen är det ju kakor och presenter och sånt efter så jag borde vara hemma ca 3.

Hahha;) Nu vart ni förvånade va? Att jag sitter och skriver här just nu, när jag egentligen inte skulle ha gjort det. Jag skulle ju vara hos min pappa nu ju. Men så är det inte. Jag är hos min mamma och ska till min pappa i morgon, sen ska jag vara hos min pappa i 3 veckor!! Så det kommer vara ganska dött då, men sen när jag kommer tillbaka då ska ni få en massa roliga saker;)

Puss på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0