Blää..

Uääh.. Jag känner mej som en bebis som bara kan springa tioll mammam när nått är fel. Mamma frågar "vad är det?" och man säger "emma tog min docka" och mamma kommer och löser allt. Skulle man göra det nu då skulle mamma behöva vara någon slags superkvinna eller nått. Min mamma är en superkvinna men jag tror inte att hon skulle kunna fixa allt eller hjälpa hela världen. Och måste man välja vilka i världen å skulle jag välja att inte välja några alls. Då får någon annan det jobbet. För jag skulle inte ha hjärta att göra val som berör hela världen om det inte var till det bättre. Skulle man behöva välja, nej, dej kan/vill jag inte hjälpa sås kulle jag inte klara det.

Usch, nu kommer västa konstiga tanakarna upp i mitt huvud så nu lämnar vi det ämnet så jag inte fatiserar ihop någon smörja och startar något kosntigt. Iaf, så har jag jätte ont i magen och vill bara spy. Har presic käckat också. Blää.. Nej, nu började det låta som något annat också men så var det inte. Jag har bara ätit lite för snabbt.

Just nu känns det inge bra bara. hoppas att det bli bättre snart=)

Pusshejj

På mitt sommarställe för 1 halvt år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0