Börja fixa mej

Nu hade jag tänkt att jag skulle börja fixa mej. Jag vet att det inte började fören klockan 1 men det är bäst att vara klar till 12 iaf. Och det är ju mycket som ska göras. Mitt största problem är skorna!!. Jag har inga skor att ta på mej! Jag har ju mest sommarskor och gympadojjor. Ååhh.. gud vad jag önskar att det skulle vara sommar istället. Jag ska fixa dop åt mitt barn på sommaren. Fast jag vill ju att den ska vara född på sommar. Vilka i-lands problem jag har! Aja, det är ju ganska långt tills jag ska börja planrea dop så det kan jag tänka på nån annan gång. Men jag är seiös. Ofta maan vill gå på dop i  fina kläder tillsammans mned gympaskor. Inte kul!! Jag har typ inget val eller jag kan ju ta fotbolss skorna Eller inte!! Vi får se vad det blir. Och får ni inga bilder på mej beror det på att jag fick lov att gå i gympaskorna!!

Nu måste jag börja

XoXo 

Hanna


Kommentarer
Postat av: monica

sv: jag fyller 17 ;) men det är jätte kuyl med frisör! :)

2009-02-21 @ 12:53:53
URL: http://monicayouknow.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Vad tycker du om Gruppen Girlicious senaste låt & video?

Du kan lyssna och titta i min blogg!

Rock on och ha de gött!

2009-02-21 @ 16:31:27
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0