I stan

Hej=)

Idag var jag ju som sagt i stan. Där vi köpte skor och doppresent till Neo=) nu höll jag på att säga att jag aldrig hara varit på dop förut men jag har ju varit på Albins och Isaks och om en veckan och 2 dagar ska jag ju på Kevins dop. Hahha xD Nu slog det mej att det bara är killars dop jag har varit på=) Aja, sen efter det så var vi på Lindex också. Där min mami var snäll och köpte Hårspännen till mej=) 2 stycken lila STORA hårspännen. Har haft ett sånt förrut som var rosa och vit randigt men jag har tappat bort det och då köpte mami nya till mej=) Sen var vi in på Torino hahhaxd vad som hände där ska vi inte säga här men det var kul;-) Min syrra har vissa sskills kan man väl säga hahhaxD Ja, sen har jag inte gjot så mycket mer.

Puss

jo just det glöm inte bort tävling om Lady GaGa´s CD hos Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0