Inbakad- och utbakadfläta

Hejsan bloggen=)

Nu har jag kommit på vad jag vill bli=) Alla vuxna och så tjatar på att man måste bestäma sej i tid, så nu har jag kommit på det=) Jag vill bli frisör eller Make up artist. Jag har hört att det är väldigt svårt och dyrt att bli just make up artist så jag ska nog satsa på Frisör=) Har alltid gillat och hålla på med andrs hår även om jag inte är så bra. Men man lär sej väl antar jag=)

Nu hade jag iaf tänkt hjälpa er med flätor=)

Inbakad fläta=)



och en utbakad fläta=)


Riktigt så här duktig är jag inte, men jag övar och hoppas på att bli så duktig=) Förresten visst har hon jätte fint hår=) Sånt skulle jag också vilja ha, så vi får se. Kanske nån gång i framtiden=) Hon som gör det heter Linda och är utbildad frisör=) Kanske blir jag lika duktigt som henne någon gång. hoppas det=)

Puss på er så länge=)

Btw, visst är det kul att jag kommit på med länkar och videoklipp och sånt. jag är ju riktigt duktig=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det tror jag med.

jag ska åka iväg nu och bli lite brunare iaf :D

Kram Emma

2009-02-20 @ 12:30:45
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Maria

vad snyggt hår hon har! =)

2009-02-21 @ 17:52:19
URL: http://marys.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0