Jag vet..

Jag vet att en blogg blir tråkig utan bilder men hur ´ska man hinna med att ta kort på allt man gjort och så? Hur hinner alla bloggare ta kort på vad dom gör eller har gjort under dagen? Jag fattar inte det. Själv hinner jag ju aldrig ta kort på något. Så här i min blogg blir det ju mest tråkigt tycker jag. Jag vet jag ska skärpa mej! Jag måste skärpa mej helt enkelt. Jag tycker ju att det är jättekul att läsa en blogg med bilder, men laddar nästan aldrig upp några själv:S Vet inte varför det är så. Jag skulle ju kunna skylla på vintern också. På sommaren är det mycket roligare att at kort. Det finns mycket roligare saker att ta kort på då=) Det kan vara min anlednig. Och den funkar ju ända fram till sommar. Då får jag komma på en ny anledning till mina bildsnäla inlägg. Eller så får jag helt enklet börja ta kort och lägga in=) Mhycket bättre idé tycker jag personligen=)

Aja, nu måste jag hoppa in i duschen. Men vi hörs senare ikväll då=)

Pusshejj

Detta inlägg ska iaf inte bli helt bildlöst. Även om det är en tråkig bild så är det en bild Hahha=)
Jag=)

Kommentarer
Postat av: joyce

Vill du vinna den fina BETTYBOOP VELOURER från H&m

så var med och tävla nu ! :D



kram

2009-02-01 @ 23:00:50
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Var jätte gärna med och tävla i denna grymma tävling där hela 11 personer vinner.



Ett pris är t.ex ett presentkort i valfri affär värde hela 2000:- ! Ha det fint! ;)

2009-02-02 @ 09:58:55
Postat av: Matilda

Sv: Haha okej, men den var iallafall väldigt bra :)

2009-02-02 @ 16:16:22
URL: http://tillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0