Musik

Hej alla=)

Just nu håller jag på att söka/kolla på gammal musik. t.ex Plain white t´s Hey dear Delilah. Vet inte varför men blev sugen på det, så nu ska jag pumpa den. Kanske bara för att det är alla <3-dag vem vet?;) Har ni några tips på bra låtar? Tipsa mej gärna=)

Dom lyssnar jag på just nu=)
Plain white t´s

Ska väl antagligen fortsätta sitta här och tröga till ikväll=) Då ska vi ha det lite mysigt=)  Min mosrar och kusiner kommer hit ikväll. Då ska vi bara ha mysigt och äta god mat antagligen kolla påå Melodifestivalen och batsa och dricka gott såklart=) Det ända som saknas för att det ska bli perfekt är ju en snäll och söt pojkvän men ni ska nog se att jag överlever utan. Jag tänker inte sitta inlåst på mitt rum bara för att jag är singel. Nej, här ska vi ha mysigt och trevlig ändå=)

Puss på er=)

Btw, på alla <3-dag får man äta hur mycket godis man vill. Gärna choklad och hjärtformade saker;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar! :) Finns tre par till att kolla in nu också!

2009-02-15 @ 16:33:18
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0