090120

Hej på er=)

Haft en bra dag hittils? Min har varit helt okej faktist. Har ju som sagt varit i skolna fram tills för en halv timme sen. Det snöar här btw. Inte kul, alla mindre bran ska alltid mula mej. Fast jag känner dom ju såklart, men det är asdrygt och man får smink i hela ansiktet, fats det har man ju i vanliga fall, men ni fattar vad jag menar. Sminkar man sej som jag har man ganska mycket smink spec runt ögona och om man blir mulad börjar det rinna och massa, inte kul! Men men, typiskt killar antar jag.  Att vara lite omogna ocg så.. Aja, resten av dagen har jag inget bestämt, ville ju gå ut och cykla! Men såklart började det ju snöa nu igen. Har velat cykla hela veckan, emn det har börjat snöat varje dag, bara någon timme innan skolan slutat=( Tråkigt, men jag antar att jag får leva med det också. Men jag ville ju cykla! aja, hoppas ni haft en bra dag och att den fortsätter vara det=) Så hörs vi sen=)

Pusshejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0