090121

Hej allihopa=)

Haft en bra dag? Jag har ju som sagv varit i skolan först, sen klockan 12 så hämtade min mormor mej och skjutsade till tandläkaren, eller egentliogen tandregleraren. Där tog vi kort och svarade på frågor och tog avtryck. Allt av/med mina tänder såklart. Det var iaf inte jobbigt eller nått sånt.  Sen när vi var klaara där var klockan två, och då åkte jag hem till mormor, sen klockan halv 5 hämtade mamma mej där så åkte vi och handlade=) Sen åkte vi hem och nu har jag presic satt igång datan och skrivit det här=)

Btw, det hände lite saker hos tandregleraren som inte är värt att skriva ut hät=) Nu vart ni nyfikna va? Ni kommer iaf inte att få veta hahha;-) Aja, nu ska jag ner och hjälpa min mamma med maten, men vi hörs sen såklart. Det blir pasta med skinksås btw.

Och just det. När mamma och jag var och handlade så träffade vi några kompisar. Bengt och Susann heter dom och har varit vänner till min familj sen jag var liten. När emma och jag var små kom han och hälsade på ibland, vi kallade honom alltid för busbengt för att han busade med oss. Så det har blivit hans smeknamn nu. Busbengt hahha;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0