090122

Hej=)

Jag vet att jag lovade uppdaterin ruknt klockan 4 fyra i efetermiddags men jag hann tyvärr inte. När jag kom hem så gjorde jag en tallrik fil och när jag kähat upp den gick jag faktist ut=) känner mej riktigt duktig idag=) iaf så fick jag med mej Cicci ut, så vi cyklade upp till verkstaden och skulle be Leif pumpa våra cyklar, och när vi cyklat upp dit var han inte där. Så Cicci och jag kolade runt lite men han var ingenstans, så vi gick ut och cyklade iaf=) Vo
i cyklade "vändersta" runt. Det är ungefäe 1 mil och nu haar vi plockat undan lite bara annars har vi typ presic kommit hem. Har inte ens hunnit duschat än. Då var jag väl duktig som tänkte på bloggen först=) Iaf, så ska jag nu gå ner och duscha men vi hörs ju sen såklart=)

Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0