090130

Hej allihopa=)

Hoppas att ni haft en bra vecka. Min har varit ganska så bra faktist=) Jag har fått 2 dop inbjudningar helgerna efter varann. Så den 21/2 ska jag på ett dop, 1/3 ska jag på ett till dop och 2/3 ska jag bort=) Åhh.. Gud så himla skönt det ska bli med lite ledigt då=) Bara åka ifrån hea ivet här (nästan iaf) Mm.. Jag längar verkligen=)  Aja, nu ska vi inte bara prata om mej.
Men vidare. Idag har jag ju gått i skolan skulle egentligen ha haft engelska prov men våran enegelska lärare var sjuk, så vi fick ha studietid istället. Sen på svenska kollade vi på film. Troja heter den, den är väldigt bra=) Akilles har presic dödat Hektor nu. Fattar inte att Hektor dödade Akilles kusin. Jag började nästan gråta då. Jag kunde inte prata och andades bara djupa andetag så gick det till slut över. Sen när lektonen var slut och vi skulle gå kunde jag inte gå. Jag hade suttit med bena rakt ut i 40min så det hade inte kommit något blod. Så mina ben bara vek sej under mej.  När jag hoppade nerr från bänken så var det som jag bara hade ett ben. Jag fattatde först inte att det inte kommit något blod in benet. Jag bara började snuybbla runt där inne men som tur var fångade Linn mej innan jag hann ramla=) Hon fick typ bära mej för jag kunde bara anväda ett ben. Hahha=) Jag borde ju få nobelpriset eller nått för det;-)

Nu får det vara nog om mej. Hur har eran dag varit? Vad har ni gjort? Har dt hänt något extra roligt? Berätta gärna för mej. Jag lyssnar=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0