Imorron

Hej allihopa=)

Nyss kolllat på Andra Avenyn, det var ganska bra. Ska tvätta bort sminket och sen sova ät jättetrött. Imorron ska jag ju till skolan. Men missar 2 sista lektionerna för att jag ska till tandläkaren=) Tycker om att gå till tabdläkarendom är alltid så snälla mot mej där=) Fast den här gången ska jag till tandregleraren. Vet inte riktigt vad jag ska göra där. Ska antagligen prata om hur vi ska rätta till mina tänder ock massa sånt. KOmmer typ få tandställning=( Aja, jag antar att jag lär få leva med det. Iaf så kommer det bli dålig uppdaterinh imorron p.g.a. det. Men hoppas att det går bra ändå=)

Nu ska jag hoppa i sängen=)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0