Internetshoppar

Eller iaf så ögonshoppar jag på internet=) Har hittat massa fint och mamma och jag ska kolla på det nästa vecka=) hoppas att jagfår något=) Har hittat lite fina shorts och bikinis och lite annat=) Det mesta från www.ellos.se =) hoppas som sagt att jag kanske kan få något=)

Iaf, så egentligen så ville jag bara säga hej då en gång till. Vet inte varför men jaga ville verkligen skriva och säga hur lessen jag är över att jag kanske inte kommer kunna skriva på hela veckan. Iblanda har det blivit 1-2 inlägg de veckor jag varit hos min pappa och då har jag satt igång datan där och så. Ibland  har jag även skrivit från skolas dtorer, men inte många gåner. Så jag skriver det här för att förbereda er på att det kommer vara ganska dött nu veckan som kommer imorron till nästa Fredag och såå.. Verkligen lessen att det blir så,men jag är tvungen att göra så.

Nu ska jag nog fortsätta kolla runt lite på kläder och andra saker här på datan=)

Hoppas att ni får en bar vecka så hoppas jag att vi ses sen nästa fredag. Ni får gärna kolla in nån dag i veckan också. Men ni ska inte ha för höga förväntningar då=) Och en vecka går fort. Det är inte så länge. Hoppas att alla har den inställnnigen och att det funkar=) See you later=)

Puss, puss

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: oooh tack :))

2009-01-26 @ 15:23:05
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0