Jag vill..

Hej allihopa=)

Har presic suttit och kollat lite på mirres blogg. Läste att hon skulle gå make up skola. Jättekul för henne och såklart blir man avundsjuk. Jag vill ju också! Ungefär så, men jag har inte junnit gått ut grundskolan än och jag har hela livet farmför mej. Vill jag när jag klarat skolan. Då ska jag nog också söka. Jag vet att det kostar närmare 50 000kr. Men so what? Vill jag verkligen det senare. Då kommer det nog att fixa sej. Fanny (min kompis) hennes syster har gått det. Och jobbar med make up store. Hon är jätte duktig så Fanny är alltid jättefin på alla skolavslutningar och annat. Linn (hennes syster) är såklart också jättefin varje gång man träffar henne. Jag skulle också vilja  kunna sminka så. Det är klart man kanske lär sej mer med tiden. Men fatta vad kul att kunna sminka som ett proffs. Aja, som sagt det är några år dit och vi får se hur det blir då. Just nu vet jag iaf att jag vill!

Här är en bild från Make up store
Fatta att kunna sminka såhär=)

Fatta vad kul att kunna och få sminka andra såhär=) Nätan som.. Karameller=)

Puss


Kommentarer
Postat av: malin

jäkligt cool, men ja skulle aldrig kunna gå omkring så :P

2009-02-04 @ 19:29:05
URL: http://lilopauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0