Sista inlägg

Det slog mej nyss att det här inlägget kan bli mitt sista för den här veckan, och nästan när jag ska till pappa då. För alla er som inte vet så är mina föräldrar skilda och så.. Och min pappa har internet men det är helt konstigt så jag brukar inte vara inne där så mycket. När jagg är hos min pappa kan det bli ett inlägg i veckan eller inget alls. Jätte tråkigt, jag vet men jag kan inte göra något åt det=( Iaf så kom jag det just nu och vart väldigt lessen. Fattar ni att det redan är Fredag imorron igen?! Typ inte jag. Jag tykcer nyss jag kom hit till min mamma, men det är klart det ska bli kul att komma till pappa också=) Imorron har jag också engelska läxa. Kommer nog gåganska bra iaf. Sen när vi gjort den ska vi kolla på film=)  Det är Narnia just nu=) Den är ganska bra och fredagar är sköna för då har vi bara läxan och film på engelskan=) Sen på fysiken så kommer vi få veta lite mer om provet som är på Torsdag om en veckan. V. 5 asså=)

Aja, nu ska jag nog kolla lite på engelska läxan och läsa lite i nya FRIDA- tidningen som jag fick idag=)

Btw, nästa vecakn är det fysikprov, engelska prov och veckan där efter tror jag det är matteprov. Det måste gå bra. Iaf ett G orkar inte göra omprov.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0