Music is Love<3

Yes, jag menar det. Musik är kärlek<3 det är det för många, och för många har musiken hjälpt. Musiken har hjälpt mej genom mycket och hjälper mej fortfarande. Som jag har många gånger haft det svårt och så, då har musiken varit min räddning. Min räddnig från att inte finnas helt enkelt. Och på sista tiden har jag hittat låtar och musik som verkligen betyder nått för mej. Dom kanske inte betyder så mycket för er, men ni vet ju inte vad jag tänker på när jag hör låten eller vad jag känner eller vad den gör för mej, eller vid vilket annant tilfälle jag har lyssnat på den då den har hjälpt mej och så.. Ja, det är riktigt svårt att förklara men ja. ni vet ju inte vad den betyder för mej, samma sak som jag inte vet vad vissa låtar betyder för er. Som dom här låtarna kanske inte betyder något för er, eller så kanske dom betyder något hemskt för er medans dom förr mej betyder.. Något viktigt.

Iaf så tänkte jag lägga upp några här:)
Så det kommer bli ett inlägg med låtar:D

Btw, är det nån som vet hur man bara för själva kanten där nere? Och inte hela videon när man ska lägga upp låtar, det kan bli lite jobbigt när man ska lägga upp många, eller när det bara är låten man är ute efter. nån som kan hjälpa?:D

Goo Goo Doll- Iris


Plain white T´s - Let me take you there



Äsch, det är bara 2 av dom, orkar inte leta efter några fler och många av dom låtar som hjälpt mej vill jag helst inte påminnas om..


Och just det. Vet ni vad jag drömde inatt? Jag drömde att jag hade sex med Michel Jackson ;S Fast det var när han var snygg typ på 80-talet men iaf, då var jag ju inte född så ;S Sen drömde jag att jag hade sex med någon annan också, som man inte säg ansiktet på men han satt på min säng då slet jag ner honom så hade vi sex :S Skiit konstiga drömmar iaf:S Lite läskiga också, det var nått mer jag drömde men jag kommer inte ihåg vad. Kanske ska vara glad för det;)

Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Jaa det kan jag tänka mig.

Har själv en "låtsas" pappa men han fick jag när jag var 14. Mamma var otrogen och sedan flyttade han in när pappa låg på intensiven och kämpade för hans liv typ.

2009-07-10 @ 00:50:39
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Taaaaaack snälla!

2009-07-12 @ 18:00:48
URL: http://lindablom.se
Postat av: Ellinor

Kul att du har börjat blogga igen :)!

2009-07-15 @ 13:25:16
URL: http://helloelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0