-

Asså, jag vet inte ens vad jag har gjort.
Helt plötsligt var det in "vi" längre.
Jag har länge funderat på att "göra slut", "bryta upp" inte var "vi" mer
Men att du gjorde det
Jag vart chokad
Du har ju aldrig klagat förrut
Inte på något
Inte som jag som allti klagade på allt
Egentligen är det skönt
Skönt att det äntligen är över
Jag har lä'ngtat efter den här stunden länge
Men trodde aldrig att den skulle koma nu
Inte av dej
Och inte så plötslig
Bara "hej då" lixom
Fast det var inte ett hej då heller
Det var bara slut
Nu hatar vi varandra
Inte för att jag saknar det
Inte så mycket
Eller jag saknar det inte
Inte alls
Jag är mest chokad
Chokad över att det bara var slut
Över att det var du som gjorde slut på det
du gjorde det bara för att du trodde att jag var en av dom
En av dom
En av dom jävlarna jag hatar
Bara för ett litet steg mot dom
Ett litet ord till dom
Herregud,
Du var avundsjuk
Avundsjuk bara för att du trodde att det var du som skulle bli "dumpad"
Du kanske kände att jag skulle lägga ner
Vilken dag som helst bara lägga ner allting
Du var rädd för det
Eller var det grupptrycket
Taken på att alla andra gjorde det
Att alla andra bara la ner det
Som du
Bara slutade "vara"
Slutade leva med mej
Som om jag sldri funnits
JAg finns inte längre
Inte för dej
Egentligen är jag glad
Men vilken chock
Vilken jävla chock
Äntligen är det slut
Äntligen lycka
Det ända jag vill att du ska veta..
Är att jag var berädd att ta nya tag
Var beredd att börja om
Att glöma allt som hänt
Fast nu inser jag att det inte hade gått
Att det snart hade blivit llika igen
Att jag snart hade byggt upp det där "hatet" jag hade
Egentligen tror jag inte att det var för dej
Men att det blev "ditt" hat
Men vilken lycka
Vilken jävla lättnad
Äntligen ett eget liv
Ett liv som bara är mitt


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :D

2009-05-22 @ 23:48:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

god morgon tjejen! :D allt bra med dig idag då? :)

2009-05-23 @ 10:58:31
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

haha nice! ^^

jag längtar till måndag jag..^^

2009-05-23 @ 18:15:40
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: jennie

vad sägs som nästa helg (A) <33

2009-05-23 @ 21:06:06
URL: http://jenniewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0