-

Jag vill inte ha er
Fast jag är beroende av er
Ni gör mitt liv till ett helvete
Fast utan er kan jag inte leva
Jag vill inte ha det här livet längre
Fast jag är överlycklig att ha er
Jag vet inte om det beror på er eller på mej
Jag kanske älskar er och hatar mej själv
Eller det är iaf hur ni vill att det ska vara
Eller så älskar jag mej själv och hatar er
Det skulle vara er värsta mardröm
Då kan jag säga er att er värsta mardröm aldrig kommer att slå in
Men det betyder inte att jag älskar mej själv
Det gör jag inte
Men jag hatar er mer än vad jag hatar mej
Ni försöker gör mej till DEN personen
Men det ni inte vet är att ju mer ni försöker desto mer blir jag mej själv
Det är underbart
Tack för att ni räddar mej
Fast ni egentligen inte vet det
Jag hatar er
Mer och mer för varje försök ni gör


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0