090511

Godmorgon:D

Sovit gott? Själv har jag väl sovit ganska bra, varit vaken i några timmar nu och ska försöka få upp Emma ur soffan och börja jobba med vårat operation dagsverk. Vi ska ju bara typ städa, diska och tvätta och damsuga sen ska vi ut och kratta ihop lite pinnar och sånt som ligger på gräsmattan så att man kan klippa sen utan att behöva stanna hela tiden för att plocka upp pinnar:P Vad ska alla ni göra idag då? Går alla ni andra i skolan? Eller är det flera som har operation dagsveke idag eller nått annat?

Öhmm..? Ja, har väl inte så mycket mer att säga just nu så vi hörs väl senare under dagen då.. Då kommer det upp ett inlägg om fågelskådningen som 7:orna på min skola var på i tisdags:D

Förresten, vad kul att så många ville vara med i min frågestund i in lägget nedanför, men jag tror att vi väntar in lite fler frågor, innan vi kör:D
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0