090514

Hejsan hoppsan (Karlsson):P

Hmm..? Vad har ni gjort idag? Jag har ju som sagt fortfarande aktvitetsvecka så det var yoga/häsla idag med:D Det är riktigt skönt faktist, om det kommer igen så ska jag välja det igen:P Idag, började vi med frukost i skolan kl 8:15 och Maria hade sin minsta son med sej:D Har var hur söt som helst:P Båda hennes söner är söta:P Iaf så hade vi ansiktsmask sen, min var grön. Sen när man hade smetat på det så kom Erika med gurkor som man fick lägga på ögonen:D Sen var vi baby-skin´s efter det:D Hahha, nej, men vi är skiitlena i ansiktet nu:P Sen efter det var det yoga 11:30 - 12:30 sen lunch. Efter lunchen var det promenad direkt:D Sen var det handvård och massage sen slutade vi:D

På hand vården fick vi göra handbad och skrubba oss och torrborsta och massa. Sen fick vi fixa med våra naglar och handkräm och massa:D Dom hade lite olika nagellack om man ville ha, men inget nagellackborttagningsmedel (?) så kunde inte ta bort mitt nagellack så det sitter fortfarande kvar:P Sen på massagen var det jätteskönt:D Och under massagen kom Marias andra son också:D

Ebba härde att det knackade på dörren så gick hon och öppnade då var det marias son.
-Maria din son är här! skriker Ebba
-Ja, jag vet. Han har varit här hela dagen. Har du inte märkt honom?:O

Hahha:P Sen förklarade Ebba att det var Marias andra son. Då sprang hon också bort till dörren:P

Annars har det inte hänt mkt idag. Kanske slänger in nån bild senare. om jag orkar fixa med kameran. Egentligen är det ju inte så jobbigt men jag orkar inte just nu. Sen beror det på om jag fick nån bra bild:P

Nu ska jag läsa min FRIDA-tidning och ta en macka är skiithungrig:S

Puss Hanna

Kommentarer
Postat av: Lucia

sv: TAck söta du :)

Hmm du kanske får mig att testa på yoga någon gång :)

2009-05-14 @ 17:09:39
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: Det är sant !



Hoppas du får en trevlig kväll :]

2009-05-14 @ 17:30:17
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

åh, men det gör ju inget :) kul att du läser den!

2009-05-14 @ 18:14:21
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0