9 MAJ

Så, lite bättre idag, har iaf inte lika ont i magen men det kan ju komma jag vet inte. Men är fortfarande skiitsjuk. Kunde inte sova inatt då. Det var för varmt men jag drömde:D Om  Fia, Edvin och massa mer av mina kompisar:D Det var en ganska trevlig dröm. Hoppas att den slår in lixom. Fast det kommer nog inte bli idag. För idag är det inte sol. Och det vaar sol i min dröm:D

Jag är som sagt inte bra idag heller. FAst magen är bättre så har färkylningen blivit sämre:/ Jaja, får väl se till att vila mej i helgen. Fast jag gillar inte att vila. Jag vill göra saker. Annars blir jag rastlös och då blir jag galen. Lessen för det konstiga sättet att skirva på. Men det är bara för att jag inet orkar utveckla meningarna. Då blir det nya meningar istället. Det kanske blir bättre sen. När jag är frisk. Eller inte. Vi får se. Hmm..? Vad ska alla ni göra idag då? Själv vill man ju att det ska vara sol och bra:D Men men, får säkert ändå inte göra något för mamma när jag är så här sjuk. Aja, vi får se. Vi kan ju hoppas att vi hörs senare idag då:D Jag uppdaterar väl snart:D

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0