Benvämare lådan

Jo, det stämmer jag har en låda för benvärmare xD Men det är inte så många bevärmare men ändå:D Jag håller på att packa till min pappa men sen tänkte jag äsch.. vad f*n jag kan lika gänra städa hela rummet så nu håller på med en storstädning i mitt rum:D Håller på med golvet och kläderna nu.. Golvet är nästa tomt och det är faktist ganska snyggt bland kläderna i garderoben och byrån:D Det är lite kvar som sak in men det ordnar jag snart:D Sren ska jag fixa på skrivbordet och i bokhyllan också sen kommer det att vara skiit snyggt i mitt rum:D Jag har redan börjat med bokhyllan och skrivbordet så det kommer gå fort:D
Den berömda benvärmar lådan:D
Den berömda benvärmar lådan:D

Sen kan vi väl ta en outfit som jag hade någon gång förra veckan då:D
Outfit någon gång i April..

Och just det, jag har ju glömt att berätta att jag varit på vad man nu ska kalla det "musikal":D Återsken var det som gjorde den, den hette "rock this town" Den var jätte bra:D Det var också förra veckan, den var jättebra:D Med pappa, mamma (Margita), Lena och Emma:D Det var som sagt jättebra:D
Återsken, rock this town:D

Nej, nu ska jag åter gå till att laga mat som jag har gjort ungeäfr hela det här inlägget, det var en stund i början som jag inte gjorde det, men det är iaf därför det har tagit sån tid att skriva det här inlägget xD Det blir köttbullar och potatis och brunsås, nästan allt hemmajgort förrutom såsen då:D

Nej maten ja:D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0