Heidi älskling

Asså, jag måste bara berätta hur mycket jag älskar dej:D Du betyder allt för mej gumman och då menar jag ALLT. Även fast jag bara känt dej i några månader så är du en av dom som jag litar mest på:D Den som betyder mest för mej:D Jag vet inte hur jag ska kuna berätta hur mycket jag älskar dej. Det ända jag kan säga är Jag älskar dej!<3 Men det räcker inte. Du betyder så mycket mer än det för mej:D Jag har inte ens träffat dej. Du kan vara en konstig sak som sitter där och lossas vara nån annan. Men ändå litar jag på dej. Så mycket. Du är så fin gumman. Både på insidan och utsidan. Du är helt j*vla underbar:D Ja, allt jag kan säga är väl JAG ÄLSKR DEJ SÅ OTROLIGT MYCKET!!!<33 Så du anar inte hur mycket du betyder för mej. En hel jävla massa kan jag tala om för dej. Jag tror helt ärligt inte att du fattar hur mycket du betyder för mej. JAG ÄLSKAR DEJ GUMMAN!! SÅ JÄVLA MYCKET. HOPPAS ATT DU VET DET!!!

Fantomen <3 Stålmannen älskling:D

Jag älskar dej!<3
Heidi älskling

Mjoo.. Det där kanske lät lite fjortis men som ni ser går vi åt andra hållet :P Nej, skämt åsido. Det verkar som fjortisar är bra på att uttrycka känslor då:D Inte för att jag har något emot dom. Jag tycker att dom är jättesöta. Men som sagt andra hållet ligger närmare mej:D

Jag älskar dej Heidi!!<3
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Lucia

jo dom är lite roligt men jobbigt att svara :P

ahahha



aww gulligt :D

2009-05-14 @ 18:39:41
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Anonym

Ursäkta, men det irriterar mig att du tror att du är helt alternativ, när du igentligen är precis som alla andra, bara för att man använder kajal och palestina sjal är man fan inte alternativ, dessutom anvädner ju typ 50% av sveriges ungdomar det nu för tiden!! SLUTA TRO ATT DU ÄR SÅ JÄVLA ANNORLUNDA!!!!!

2009-05-16 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0