Instuderingsfrågorna klara:D

Jaaoo:P Nu är jag klar med instuderings frågorna. Asså svarat på alla. Men sen ska jag ju plugga in dom ocksp men har ju idag och imorron och helgen på mej också. Och ja, jag kommer få sitta med det skiten i helgen så jag kan inte göra nått annat:/ Fast det kommer jag göra iaf så varför ens försöka?:P Nej, men jag ska försöka lära mej dom faktist. Så jag får bra resultat. Sen har vi en övning där vi ska prat inför klassen också. Ska vara färdig till Tisdag tror jag. Men det är ju bara skriva ner stödord och öva. Och jag klarade det en gånmg för 2 veckor sen så varför skulle det inte gå nu?:O

Nu ska jag tillbaka till pluggandet:/

//Hanna

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

aw, tack! vad glad jag blir :)

2009-05-14 @ 18:37:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tackar ! :] Jag blev super nöjd :]



Haft en bra kväll ? :]

2009-05-14 @ 21:23:07
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0