Internet shopping:D

Yeey:D Nu har jag shoppat på internet igen:D Men det är kul, och imorron ska jag shoppa lite till med Linn i stan:D visar sen näör jag fått hem det:D Det mesta ska komma snart, men 2 saker tror jag kommer lite senare. Men det blir bra iaf:D Jag hinner ju få allt innan skolavslutningen om jag skulle vilja ha något då:D Jag beställde några långa linnen=) Fast hoppas att dom är långa den här gången. Förra gången tog jag en storlek för stort och det var ändå inte långt:P Det visar sej helt enkelt:P

Annars har jag skavsår på lill tårna eftersom att mamma och jag var ute och gick idag, eller ja nyss. 4 km vart det ungefär:D Men i ballerina skorna får man lite ont efter det:D Fast så fort man tar av dom så försvinner det onda så, så ont är det ju ändå inte:D

Hmm..? Annars har det ju ändå inte hänt som mycket hos mej:D Ska väl slå igen datan nu sen får vi se. Kanske städa lite på mitt rum också. Just det. Jag har tvättat 2 maskiner tvätt i tvättmaskinen idag:D Och hängt 2 också. Fast jag har den andra kvar i maskinen än. Men det var en i maskinen när jag började så fick hänga den också:D Min mamma är iaf glad att jag hjälper till så mycket. Jag har satt igång diskmaskinen också:P Och plockat ur och lagt i ny:D Känner mej duktig. Men eftersom jag gör allt det så borde inte mamma klaga på att hon får städa och damma och dammsuga och allt sånt för jag gör ju allt det andra:D  Vad har ni gjort idag?

Aja, nu ska jag väl sätta mej vid köksbordet med mamma. Eller så tar jag och kollar på TV istället men hon brukar ju komma hit då ändå så.. Aja, vi får se helt enkelt.

Imorron ska jag ju till stan så det betyder ganska sen uppdatering från mej. Men ni lever med det hoppas jag:D

Puss Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha, jamen visst ! ;]

2009-05-12 @ 21:56:45
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Lucia

sv: TAck :)



vill också shoppa !! Hur är det med munnen ?

2009-05-12 @ 22:09:22
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Cajsa

ahh, det låter bra det! :D hur mycket träning blev det då? :)

2009-05-12 @ 22:58:31
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Alltid nice med internet shopping :)

2009-05-19 @ 14:15:16
URL: http://helloelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0