There is no time for us

Hej allihopa (:

Det är ungefär det enda vettiga jag kan säga idag. Min mp-3 har fått nått konstigt ryck och vill inte funka mera. Eller ja, den funkar typ, men jag tog bort alla låtar för jag ville byta ut och ta bort några och så. Så jag tog bort ALLA och la in alla nya som jag ville ha. Men sen står det "No music" på skärmen och jag har gjort om typ 10 gånger det funkar iaf inte, nån som vet varför det är såhär eller vad jag gör för fel? Eller vad ska man göra för att fixa till det? Hmm.. Tips och råd tack.
Den har gjort såhär förrut men då började den funka igen andra gånger jag gjorde det, så då vet jag inte vad jag gjorde. Det bara hände alltihopa. Aja, får väl se till att önska mig en ny i julklapp eller något, menjag gillar ju min gamla.

Usch, snart är det dags för jul också. Inte för att jag har något emot det, jag får ju saker och får umgås med min familj och slippa tänka på massa annat, så det är bara trevligt (y) Men att ge saker, ge mig ut på stan och leta efter saker till alla. Det gillar jag inte. Inte bara för att man slösar pengar, det är ju till min familj så det har jag inget emot så. Att mina pengar tar slut. MEn bara att ge sig ut på stan. Det är ju också trevligt, man kan ta en fika och kolla på roliga saker i lugn och ro. Men ja, det kanske är blandnigngen av att stå och trängas med massa andra svettiga människor i tjock jacka, och leta verkligen leta efter saker att ge bort, jag tror att det är det jag inte gillar faktis. Hittar man något kul och man tänker, "ååh.. Den skulle passa perfekt i mammas bokhylla" såklart att det är roligt att köpa den då. Men annars om man inte hittar något och man verkligen måste köpa något, ja då är det bara jobbigt tycker jag. Men man för väl börja nu så kanske man har hittat något till de flesta när det börja bli dags iaf. Eller så gör man på "jag-är-liten-och-har-inga-pengar" stilen. Har funkat för mig i några år nu ;D hihi

Nu blev det visst ett litet inlägg ändå, vi hörs när vi hörs
Puss



Om någon vill veta är det Broder Daniel - No time for us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0