Hello everybody, I will be dead

Tjohej ;D

Jag har blivit lite kär i att blogga igen;P Det är ju trevligt det iaf. Öhmm.. Idag har jag varit och sett the Boppers. 50- 60-tals rock. Inte riktigt min stil men dom var bra iaf. Och det var trevligt att sitta där och lyssna. DEt gav en tid att tänka. Även om jag inte har blivit ett dugg klokare ;P Idag har Hanna orkat fixa sig :P ungefär 2 timmar tog det för henne att fixa hår, smink och kläder ;P och det var najsigt värre, faktist. Då kunde man känna sig fin ju ;P

Gud, jag har SÅ himla mkt att skriva inte x'D Men det är njas iaf det här. Inte för att det 'r särskilt njas att läsa vet jag inte. MEn det är kul att skriva. Snart ska jag dra vidare till Jenni, vet inte om jag ska hem imorron eller dagen efter. Har inte bestämmt mig. Om jag vill kan jag få jobba men jag vet fan inte om jag vill  det. Jag kanske bara ska vara med kompisar och ha kul. Det verkar bättre eftersom jag inte har träffat mina kompisar (utanför skolan) på ja hur länge? asså, jag träffar dom hela dagarna men bara i skolan och det är inte lika roligt på något sätt. Men jag hionner inte träffa dom efter skolan för då har jag massa med saker i skolan att göra. Läxor och prov och massa. Så lovet blir nog till att bara vara, men det är faen najs det också:D

Nu ska jag packa, sen käka lite mat :D Skinkpaj typ x'D Sen dra vidare vi hörs
Puss :D

Me today x'D


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: förlåt för det sena svaret men jag har inte hunnit svara på kommentarer :).

Med mig är det bra! Hur är det med dig då?

Hoppas allt är bra :)

Haft en bra helg?

KRAM

2009-10-26 @ 21:26:52
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men tack hörru :D gullig du är!

2009-10-27 @ 18:02:22
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0