I will start, even if you like it or not

Hejsan allihopa:D

Lessen attt jag har varit lite off på sista tiden men, jag orkar inte blogga hela tiden. Okej, inte för att det är jobbigt eller nått men ja, jag vill ägna mej åt atta, okej helt ärligt så ägnar jag mej inte så mycket åt andra saker heller. Jag har helt enkelt bara varit för lat för att blogg. Men som jag har sagt så många gånger förr, jag ska ta tag i det.
Och den här gången ska jag verkligen försöka, klart jag nog inte okmmer att blogga som alla dom kända bloggarna eftersom min pappas data är fuckad (som ni säkert vet men iaf). Men när jag är hos min mamma då? Ja, då kan jag väl försöka bli lite bättre på att blogga iaf:D

Ja, inte för att det har hänt så mycket sen sist men iaf. Hmm.. Idag iaf, så har jag varit i skolan, det var helt okej faktist förrutom att jag hade så himla ont i magen. Jag hade så ont så att jag fick lov att åka hem 2 lektioner innan vi slutade. Vi slutade då klockan 15:15 egentligen men jag fick lov att sluta 13:30 för jag hade så ont i megen jag skojjar inte det går inte att beskriva. Jag som ändå är ganska van vid att ha ont i magen (av nån konstig anledning) tyckte att gjorde jätte ont. Men som tur var mådda Nathalie också dåligt, eller tur och tur men tu rfö rmej iaf;) Eftersom jag slapp åka bussen hem själv;D Hahha x'D man har ju alltid Irma men hon satt med Adam idag men iaf;) Hmm.. ja, det är väl så det är;)

Hahhah x'D i skolan idag var det skiit kul;) På lunchen när vi var ut och rökte (jag röker inte, men vissa av mina kompisar) så kom först Jonte (som är lika gammal som Frida, 1 år yngre än Natha och mej) och snackade massa, sen kom vi iaf in på rökning (kanske för att Natha och Frida stog och rökte mej iaf) sen skulle Natha säga åt han att dra halsbloss, men han ville inte, hon sa typ "nej, för du kan ju inte" sen vart han typ inte sur men ja, han ville visa att han kunde det och han DET KUNDE HAN hahha x'D Natha vart så ägd, sen gjorde vi så på 2 killar till som var lika gamla hahha x'D Det var skiit kul;) Dom typ bara "nej, jag vill inte." men sen när dom testa så kunde dom iaf;) HAHAHAHHAHHAHAHHA det var kul;)


oj, nu bli det här inlägget lite långt men iaf;) sry för dte men det finns lite att skriva trots allt:D
Kanske skulle lägga in en bild här?! Letar efter en då;D



Det var en med Plain white t's. Hahha x) Kanske inte världens roligast men, sen försökte jag fixa sån där liten youtube remsa ni vet:D Får se om det funkar annars får jag ändra och lägga in länken istället;D

Iaf, Inte nästa vecka men vecka efter så ska jag börja träna ;D (en glad Hanna) hihi, jag ska träna med min mamma, för hon kommer aldrig iväg eller hon kommer iväg några gånger men inte mer, så när jag är med kommer det att bli mycket bättre hoppas jag för jag vill också börja träna;D Ska typ börja på Friskis och Svettis eller typ det är där vi ska börja. 1 gång i veckan sen ska vi börja simma också 1 gång i veckan det är det minsta iaf. Sen får vi se om vi har tid med mer. Kanske vi kan öka ut dom båda eller nått av det, det beror på hur mycket min mamma måste göra annars. Hon kanske har väldigt mycket att görapå jobbet eller hemma. Men minst 1 gång i veckan på båda:D

Jag skulle inte ha några problem med det men det finns andra i det här huset som skulle ha det;D t.ex problem med maten om min mamma ska träna, men det ska hon så dom får sen mat eller så får dom laga sin mat själva, det brukar jag göra ibland;)

Aja, det sak vi inte diskuter nu, det får komma senare. Först några veckor med båda sakerna 1 gång i veckan;D

Aja, nu ska jag gå och läsa lite i min nya FRIDA-tidning med en flaska VODKA tänkte jag skriv ahahhahahha x'D men LOKA menade jag;D

Puss så länge så får vi se om vi hörs någe mer idag eller senare i veckan;D


Btw, har ni sett mej i blondt hår?! Tror inte det, får sen om jag kommer ta någon bra bild med mej i det annars får ni vara utan, kommer antagligen bli nån men iaf;D Ja, jag har blekt mitt hår nu nder sommaren så har haft det så några månader men vill färga en annan färg iden;D svart eller rööt;D aja också framtids diskutioner.

Sry för ett långt inlägg men hoppas ni har läst allt iaf och tyckte det var roligt för jag ytyckte det var roligt att sskriva;) det lät som en såndär grej i tidningen men men.

Puss på er nu "göllungar"

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ahh ok. jo rå det är bra.

2009-09-02 @ 17:05:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

Nu är SOMMARFINALIST VINNAREN UTSEDD!

SÅ tack för att du röstade förut på dina favoriter! :D



Hoppas du får en riktigt fin kväll!

HUGS! :) www.noescape.blogg.se

2009-09-05 @ 21:36:36
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 22:47:48
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0