New haircut

well, yes I have :D

Hello everybody:D
Vad har ni gjort idag? Klart många av er har väl gjort som jag och gått i skolan men iaf:P Jag har iallafall, vartit i skolan då, sen fick jag lov att sluta tidigt för jag skulle till tandläkaren, och sen när jag sitter på bussen, ringer dom och säger att min tandläkare är sjuk. Jävligt nödvändigt, kunde jag ju gått sista lektionen också. Nog för att många tycker att jag har lyxigt, men jag vill inte missa lektioner hela tiden. Egentligen gör det ju inte så mkt eftersom det bara är elevens val, men eftersom jag har elevens val istället för 3:dje tillvals språk så är det betyget ganska viktigt iaf. Men men, jag lär överleva iaf, får väl ha extra bra betyg i allt annat;D

aja, jag har klippt mej idag också:D Vart riktigt nöjd iaf, ni får se bilder NU!!!:D

Före (på sommarlovet)
Grimars bild;D

Före (också på sommarlovet)


Hahaha, kom iohåg att bilderna INTE är seriösa, jag har väldigt svårt att ta seriösa bilder. Jag vet att alla bloggar säger så nu, men jag har haft det sen jag var liten. Man kan inte hitta några seriösa kort på mej nästan, men men så kan det också vara:P
Fast ibland kan man få en riktigt bra bild, typ första man tar för dagen:D Men IBLAND :P

Efter (nyss)


Jag är iaf nöjd med det, 15 cm ungefär:D

Jätte bra tyckte jag:D
Det var väl det jag ville säga, OCH att Pontus är den sötaste ever!! hihi:* <3

Och, jag ska svara på kommentarer nu. Och jag ska bli bättre på det från och med idag!!! Så kommentera som f*n nu. hihihi:P

Puss på er så länge;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0