Söndag

Fy tusan vilket bra väder det är idag. Kommer jag på nu och klockan är typ halv 5, inte så kul kanske. Men jag har legat instängd hela dagen typ ;)

Iallfall igår var det ju tjejkväll hos Sofia :) Får se om det blev några respektabla bilder att lägga upp här senare :) Just nu vill jag bara ha en hund, eller en kompis och ta en promenad i det otroligt fina vårvädret som det är idag :) Blev lite för lite sömn för mig inatt. 3 timmar ungefär, men har fått i mig lite energi nu. Ska hälla i mig lite vatten nu sen tjata på mamma att jag vill ha en hund sen får jag väl dra med henne ut (igen).

Förresten har jag sagt att jag kanske skulle kunna ha en hund? Vi blev erbjudna att få köpa en riktigt fin hund med bra stamtavla och allt för ett ganska billigt pris, eftersom att hon som äger hunden nu tror att hennes andra hund biter hunden vi skulle få köpa (?) Men iallafall så tyckte inte min mamma att vi skulle ha hund eftersom att det tar så mycket tid och vi inte är hemma på dagarna. Men hunden ska ju vara ensam högst 4 timmar eller hur? Så jag kom på att om jag tar ut hunden presic innan jag ska till skolan så kanske våran granne (också farmor till mina ´systrar´) kan gå ut med den 1-2 gånger på dagen sen kan jag ta LÅNGA (!!) promenader med den när jag kommer hem igen. Och försöka inte säga att jag inte vet hur det är med hund och att det är massa ansvar men jag har faktist levt med hund hela livet så jag vet:) Jag tycker iallafall att jag var smart:)

Lite mer uppdatering senare kanske?! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0