...


Jag är som en missbrukare. Precis som en missbrukare behöver sin drog behöver jag närhet. Precis som en missbrukar som blir desperat efter sin drog när den slits ifrån honom. Precis så blir jag deserat när närheten slits ifrån mig.

Precis lika mycket som du hatar, precis lika mycket älskar jag dig </3

Precis lika tvärt som du vände dig emot mig, precis lika tvärt önskar jag att jag kunde vända mig själv.

Vi var som Romeo och Julia fast med ett olyckligt slut.

Jag önskar att du bara hade ställt dig och skrikit åt mig, att du hade slagit mig. Det hade iaf gått att lösa. Nu bara försvinner du. Bara vänder dig om och går tillbaka samma väg som du kom. Går tillbaka för att hitta en annan väg. Du trodde att du tog en genväg. Men som så många gpnger så blev genvägen en omväg och istället för att kämpa dig igenom omvägen vände du och gick tillbaka för att hitta en annan väg. Det är du som är den fega. Du som fegar ur när genvägen täcktes av ett snär. Istället för att kämpa igenom snåret, vände du om. För att du var rädd för att inte komma ut oberörd.
</3

Kommentarer
Postat av: sofen *foto-vardag*

SV: Javisst!



Be happy girl <3

2010-08-30 @ 20:19:01
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0