21 December 2010

Smärta är priset man får betala för att älska </3


Hej bloggen!

Jäkligt länge sedan som jag bloggade om något vettigt här.. Som ni vet går det väldigt mycket upp och ner :P Iaf så har jag jullov nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. Det är ju jätte skönt att vara ledig och så men jag kommer ju typ att sakna alla som man inte träffar.. Eller, jag kommer ju såklart att träffa mina vänner under jullovet men alla typ "halv-vänner" om ni förstår.. Människor man typ bara träffar och pratar och är med i skolan.. Jag kommer ju sakna dem som tusan. Tänk på hur det blir sedan i sommar då när jag slutar för alltid! :O Usch, usch. Jag får raggar upp mobil nummer nu. Haha ;)

Annars vet jag inte om det har hänt så mycket. Eller jo, det har det väl kanske egentligen men det är inte värt att skriva här. De som vet de vet och så är det bara.. Dom som inte gör det får fråga face to face och se om det får något svar..

Jag har skit snygga strumpbyxor på mig. Haha.. Strumpbyxor är ett väldigt knäppt ord :P JAg har iaf väldigt fina på mig idag.. Kanske visar er lite senare :P Nu vet jag inte vad jag ska göra men det får vi väl se.. Ååh.. Just det ni måste se de fina julklapparna som jag har gjort sedan också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0