Otroligt seg och tråkig

Alloha. exakt vad min dator är nu. Den är hur seg som helst, vill inte publocera några inlägg och strävar helt emot mig bara. riktigt jobbigt är det. Internet har varit hur konstigt som helst ett par dagar och blogg.se har inte funkat någo bra alls för mig. Sur jag blir.

Iaf fortfarande Harry Potter som gäller (?) bara en liten paus där jag sitter vid datan och kollar runt lite medans mamma min fixar mat :D Tihi riktigt bra. Våfflor. Mums.. Min mamma är riktigt bra på det och när man ta rut dom ur våffelhjärnet får dom ligga på tallriken ca 1 minut är dom perfekta :D Iallfall min mammas bästa :) 

Nu får förresten ursäckta att min stavning är så kass, kan inte göra något åt det just nu.
;) *blink, blink*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0