Skofreak?

Hejsan mina vänner!:)

Hart bestämmt mig för att vara mer aktiv här nu :) Undrar hur länge det håller den här gången? Haha, nej men på riktigt jag ska verkligen försöka vara bra.

Idag skulle jag egentligen ha tagit tag i mitt SO-arbete om Chile som jag egentligen skulle ha gjort under sportlovet. Men har jag gjort det? Men såklart inte. Men, vad har jag gjort idag då?

Jo, jag har faktist städat lite i min garderob, speciellt skorna :) Jag räknade till ca 27 par skor, men jag har några hos min mamma också som jag antagligen har glömt så jag skulle chansa på ca 30-35 par. Är man skorfreak då? Det tycker jag verkligen INTE men min familj och mina vänner tycker det. Det är inte roligt, dom retar mig för mina skor!! Haha.. Fattar ni, jag bli ´mobbad´ för att jag har ca 30 par skor haha;) Jag älskar skor och det står jag för.
Min absoluta favorit sko är Converse. Alla färger och former (haha, tänkte skriva storlekar men det är inte riktigt rätt;)). Just nu har jag nog bara 4 par, men jag har kastat 3 (för att min mamma/pappa tvingade mig!!!). Dock är inte alla äkta. Jag skulle vilja ha lite mer äkta Converse älskar det:)

Annars tänkte jag börja skirva lite mer om ett visst ämne, ni får veta mer om det när det kommer;)
Puss

Min absoluta favorit sko :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0