100107 10:39

Godmorgon! :)

Har ni presic vaknat där hemma? Själv har man varit vaken i flera timmar. Bara för ett trevligt besök hos en trevlig mormor ;) Min tandläkar tid är inte förens senare i eftermiddag men jag och mormor ska umgås. Vi tänkte ringa till Jessica och Simon och kanske hitta på något med dom. Det blir nog trevligt. Min mormor bannar mig för att jag har gympaskorna när det är så kallt. Hihi, jaja. Vi får se hur det går. Jessica ska iaf köra ner mig på stan senare så att jag hinner kika lite på lite grejer innan det blir dags att besöka min välsigt goda vän. Tandläkare. Fy, usch och blä. Dom gillar jag inte så mycket längre. När jag var mindre tyckte jg att det var skoj. Dom kikade och gjorde inte illa eller någonting, och sen fick man goda tabletter och roliga saker. Nu tycker jag bara att dom är väldigt otrevliga. Det kom nog efter operationen. Jag vet en tandläkare jag tycker om, och hon är hemskt trevlig och snäll. Hon var med under ooperationen och hjälpte mig för att inte gråta och hulka allt för mycket. Tack och kärlek på henne.

Senare idag tänkte jag visa er dagens outfit=) Det vill säga om jag får med syster ut och fota den. Men det borde hon kunna offra tycker jag. Och ni också visst?!

Hmm.. Ja, som sagt bloggar när jag kommer hem då.
Puss

Ungefär sådär ser jag ut idag med :P Fast det där var nästan ett år sedan

Kommentarer
Postat av: nikita

hej hanna! tack så jätte mycket, jag blir verkligen skitglad av alla gulliga kommentarer och jag hoppas att det är med glädje du fortsätter läsa min blogg ! aah och återigen, tack så jätte mycket, blir så sjukt taggad av alla gulliga människor där ute!!



kram på dig - keep reading! :D

2010-01-07 @ 11:23:39
URL: http://niluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0