19 Januari 2010

Halloj! :)

Idag har jag varit i skolan precis som vanligt. Igår så vet jag att det blev lite snålt med inlägg, bara 1 på hela dagen, och jag vet att det inte är så roligt att jag bara uppdaterar typ efter skolan, men alla ni går väl också i skolan? Nej, usch nu blir jag lessen.

Igår iallafall så hjälpte jag min mamma att jobba lite grann åt henne, sortera papper och så. Nu borde jag egentligen, öva på redovisningen till imorgon, skriva min insändare och min jobbansökan, plugga till engelska provet eller göra franska läxan. Men gör jag något av det?! Nej! Nej, nu blir jag ännu mer ledsen, det här var ju inte bra alls. Får försöka skriva om lite roligare saker helt enkelt.

Ska som sagt göra läxorna snart då. Senare ska jag också ta en riktigt lång dusch, men massa sköna saker. Just nu håller jag på och tvättar. Ska väl plocka undan lite och så.. Usch, jag började må riktigt dåligt fysiskt nu. Jag vet inte ens vad det beror på :s
Jaja, jag ska försöka uppdatera er med lite roligare saker om en stund. Nu ska jag hitta på något.
Puss

 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll. :) ska öva lite dans nu. kramis!

2010-01-19 @ 18:00:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0