15 Januari 2009

Hej :)

Idag är det fredag, så vad händer ikväll? Jag är typ sjuk och har sjukt ont i kroppen så för mig blir det ligga i soffan fast den är så obekväm så ja, golvet kanske? Haha.. Nej, men ska jag ändå vara hemma en fredag kväll med sina föräldrar kanske man kan passa på att förstöra den riktigt? Jag har ett x antal skolböcker som ligger i väskan och väntar och ändå glömde jag 3 viktigaste :o Inte bra alls. Ångest, ja!

Det är en tnt som bor typ här där jag bor, som har tappat bort sin katt. Ellar ja, katten har sprungit bort eller nått typ.. Men man får 5000 kr opm man hittar och lämnar tillbaka den. Dock vet jag inte om det gäller om katten är är vi liv längre. Äsch, nu ska vi inte börja spekuler för mycket på det. Den kommer säkert hem igen. Kanske en 3-veckors semster bara?

Imorron ska jag iaf träna. Det spelar ingen roll hur ont jag har i kroppen, halsen eller huvudet. Jag ska träna! That´s just it! Får se om jag lyckas hålla det. Sen kanske vi ska åka skridskor? Skulle bli skojjigt värre isåfall.

Nån som har någt tips på vad man ska göra? Annars kommer jag antagligen vara värsta bokmalen och läsa hela kvällen ;) Har dom 3 första böckerna i Harry Potter - serien som jag ska läsa (har redan läst 1:an och halva 2:an)
5 första i Gossip Girl - Serien (redan läsat 1:an) och alla i Twiligt serien ( redan läsar 1:an i den också) Haha, Ni fattar var jag menar va?! ;)

Annars kanske jag ska blogga hela kvällen? Kom gärna med tips och förslag på vad jag ska skriva om eller vad jag ska göra för en roligare blogg och bloggning. Okej?!

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0