Här ska rubriken stå..

Just det, där uppe ska rubriken stå. Bara det att Hanna inte vet vad hon ska skriva i textrutan där uppe.. Haha, tänkte först skriva en rolig rubrik men så kom jag inte på något bra, sen tänkte jag skriva dagens datum men jag kommer inte ens på vilket datum det är idag. Haha..

Idag i skolan gick det ganska bra :) Det var ju redovisning idag, Grupparbete SO Samhällskunskap, och jag trodde att min frukost skulle komma upp imorse. Först trodde jag att jag inte ens skulle få ner min frukost, men så kom jag på tänk på något annat. Då började jag tänka på Haiti och då gick den ner, sen trodde jag att den skulle komma upp, men jag tvingade kvar den. Sen trodde jag att den skulle komma upp igen och att jag skulle svimma. Men jag tvingade mig själv att inte göra det, och när väl lektionen började. Ja, då gick det jätte bra tycker jag. Man skulle ju använda tavlan och så, och det gick bra. 1 ENDA GÅNG!!!! så sa jag 'nu vet jag inte vad jag ska säga' och det gjorde jag inte heller då. Fick värsta blackouten men det kan ju hända vem som helst :) Jag är iallafall riktigt nöjd med det.

Annars har det inte hänt så mycket roligt. Funderar på något 'tema-inlägg' senare. Har hur många idéer som helst, så någon borde ju bli bra iallfall :) Får se. Får se:)

Nu ska jag nog skriva lite på en till insändare. Först kunde jag inte komma på någon, men nu bara måste jag lämna in 2 st. Jag är bra knäpp jag ;)



Oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.
In 77 snd 69 revolution was in the air.
I was born to late into a world that doesen´t care.
Oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.

When the head of state didn´t play guitar,
not everybody drove a car
when music really matterd
and when radio was king.

When accountants didn´t have control,
and the media coudn´t by your soul,
and when computers were still scary
and we didn´t now everything.

Oh, I wish I was a punkrocker whit flowers in my hair.
77 and 69 revolution was in the air.
I was born to alte into a world that doesn´t care.
Oh, I wish I was a punrocker with flowers un my hair.

When postars still remained a myth
and ignorance could still be bliss 
and when God save the Queen she turned a wither shade of pale.

My mom and dad were in the teens
and anarcy was still a dream 
and the only way to stay in touch was a  letter in the mail.

Oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.
77 and 69 revolution was in the air.
I was born to late, into a world that doesn´t care!
Oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.

when record shops were still on top.
And vinyl was all that the stocked.
And the super info highway was still drifting out in space.

Kids where wearing hand-me-downs
and playing games meant kick-arounds
when footbollers still had long hair and dirt upon the face.

Oh, I wish I was a punrocker with flower in  my hair.
77 and 69 revolution was in the air.
I was born to late into a world that doens´t care.
Oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair!
 
I was born to late to a world that doesnt care
Oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0