28 Juli 2010

Morgon inläggen är väldigt jobbiga tycker jag :o Av någon anledning är det väldigt jobbigt att skriva dom :s Äsch, jag är väl bara trött antar jag ;)

Åhh.. Jag gjorde mannagryns gröt imorse. Haha.. Det blev faktist ganska bra också:) första gången som jag gjorde det själv:)

Idag är vädret lite halvmulet, och jag har ingenting bestämt alls. Eller jo, jag ska ju visa er mian senaste inköp men då måste jag fota först vilket jag ska göra typ.. nu ;) Annars tänkte jag att eftersom vädret är så dåligt kanske jag ska försöka ta mig ut på en powerwalk, eller?! Det är skönt när det inte är för varmt för det. Annars gillar jag ju värme :)

Uppdaterar senare om mina köp :)

Kommentarer
Postat av: angelica

sv håller med dig! :)

2010-07-28 @ 11:53:25
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: KASSANDRA S

sv: varsegod! :) tackar.

2010-07-28 @ 12:11:00
URL: http://kassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0