8 Juli

Blogglusten är helt borta, har väldigt mycket annat att tänka på nu för tillfället och dom stunder som jag faktist inte tänker på det spenderar jag i solen eller med världens bästa människor. Om ni nu mot all förmodan skulle vilja veta vad jag har för mig eller ja om ni nu skulle vilja veta var jag tar vägen, eller äsch skit samma.. Vill ni veta nått gå inte på Emmas blogg. Hon uppdaterar antagligen lite om mig också eller nått, annars får ni väl fråga nog för att chansen är typ 0.000000001% att ni nu skulle det.
Hej

Kommentarer
Postat av: Cajsa

förstår dig gumman...jag tog en bloggpaus men nu är jag tillbaka..hade inte heller någon blogglust

2010-07-22 @ 20:09:01
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0